Cliënttevredenheid
Onze praktijk is per 2021 gestart met het
meten van cliënttevredenheid.
Deze meting wordt gedaan met behulp
van de CQi-GGZ-AKWA, wat staat voor “Consumer Quality Index” voor
kortdurende ambulante geestelijke gezondheidszorg en
verslavingszorg.
Bij het meten van de cliënttevredenheid worden
onderstaande items of onderwerpen structureel gemeten. De
vragenlijst bestaat uit een aantal vragen over de mate van uw
tevredenheid omtrent bejegening, de mate van samen beslissingen
nemen gedurende het gehele behandeltraject, informatie over de
behandeling, de uitvoering van de behandeling en bereikbaarheid.
Het deelnemen aan de invulling van de vragenlijst is voor onze
praktijk van groot belang, zodat wij naar aanleiding van de
uitkomsten de geboden hulp kunnen verbeteren.
Voor elk item
of onderwerp geldt dat een score tussen 1 en 5 gegeven kan worden,
waarbij 1 de minimale score en 5 de maximum score is. Hieronder
treft u de gemiddelde scores van de afgesloten trajecten in 2022
binnen onze praktijk.
Alle cliënten: | 4,9 |
Bejegening: | 4,8 |
Samen beslissen: | 4,7 |
Informatie behandeling: | 5 |
Uitvoering behandeling: | 5 |
Bereikbaarheid: | 5 |